پارچه رو مبلي


بهتر است قبل از انتخاب و خريد پارچه رو مبلي به نكاتي كه به آنها ميپردازيم دقت كنيد

پارچه رو مبلي به چند نوع تقسيم مي شوند كه هر كدام مزايا و معايبي دارند

۱ – پارچه مخمل و جير :اين نوع پارچه تنوع زيادي در رنگ و بافت دارد و به همين دليل جز پارچه هايي است كه هميشه مد بوده

مزايا :اين نوع پارچه فضايي لوكس و جذابي را به شما ارئه مي دهد. دوام اين پارچه نيز بالاست به علاوه نوعي از اين پارچه وجود دارد كه به آن مخمل نانو گفته مي شودكه به شما اجازه مي دهد لكه ها را به آساني از روي آن پاك كنيد.

تنها معايب اين پارچه اين است كه لكه ها در مخمل معمولي كمي به سختي پاك مي شود .

۲ – پارچه چرم : همانطور كه مشاهده مي كنيد امروزه خيلي از چرم به عنوان پارچه رو مبلي استفاده مي شود و اين پارچه حالت شيك و رسمي به فضاي خانه مي بخشد اما اين پارچه مزايا و معايبي دارد .

مزايا : بهترين مزايا اين پارچه سهولت در نظافت آن است و ميتوان لكه هاي آب و چاي را به راحتي پاك كرد ، اين نوع پارچه در مقابل نفوذ مايعات مقاوم است .

معايب : يكي از معيب اين پارچه اين است كه در برابر اشياء نوك تيز آسيب پذير است و دوم آنكه لكه هاي چربي كمي به سختي پاك مي شوند .

۳ – ساتن : اين پارچه لغزنده است و فردي كه روي آن مي نشيند نمي تواند كه احساس آرامش كند چرا كه مدام بايد سعي كند خود را ثابت نگه دارد و دوم آنكه لكه ها از روي اين پارچه به زحمت و به سختي پاك مي شوند . و تنها مزيت اين پارچه تنوع بسيار زياد رنگ است .

۴ – گليم و جاجبم : گليم و جاجيم حس خوبي به فضاي داخلي مي بخشد و چند وقتي هم هست كه مد شده . اين نوع پارچه به دليل ضخامت از مقاومت خوبي برخوردار است ، و اگر لكه اي هم روي آن بيوفتد بدليل طرح و نقش و نگار زياد معلوم نمي شود ولي اگر لكه مشخص باشد پاك كردن لكه كمي مشكل خواهد بود .

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    خانهدرباره ماپروژه هاتماس با ما