مبلهاي طرح ترك و تركيب رنگ مبلمان


مبلهاي طرح ترک و تركيب رنگ مبلمان


همانطور که شما عزیزان مستحضر هستید یکی از ارکان اصلی دکوراسیون مبلمان هستند و نقش اصلی را در دکوراسیون داخلی ایفا می کند .


به همین جهت همیشه انتخاب مبل مستلزم دقت و صبر زیاد است چرا که در غیر این صورت هزینه نسبتا زیادی به خریدارتحمیل می کند.


البته امروزه با پیشرفت صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی تولیدات نیز بیش از پیش دچار دگرگونی شده و مدل های بسیار زیادی در بازار عرضه می شود و‌خریداران محترم می توانند با خیال راحت تری دست به انتخاب مبل بزنند! چرا که خریداران می توانند مطابق با سلیقه خود دست به انتخاب و خرید مبل بزنند.


مبلمان ترك در بازار داخل كشور اسم و رسمي براي خود دست وپا كرده و دليل آن هم اين است كه اين نوع مبلمان از طراحي زيبا و كيفيت بالايي برخوردار هستند .

و اين دو عامل از عوامل اصلي در خريد مبلمان است كه مبلمان ترك داراي اين دو خاصيت هستند .

البته بايد اين نكته را مدنظر داشت كه قيمت اين نوع مبلمان نسبت به بقيه توليدات داخل كمي گرانتر است و يكي از دلايل گراني اين مبلمان وارداتي بودن اين محصولات است .


البته امروزه شهرستان ملاير با توليداتي كه روانه بازار كرده تا حدودي توانسته است كه با مبلمان ترك رقابت كند چرا كه محصولات توليد شده در ملاير هم داراي كيفيت بالايي بوده و هم تنوع زيادي دارند و هم از قيمت مناسبي برخوردار هستند و اين سه عامل باعث شده تا محصولات توليد در ملاير به ساير نقاط ايران ارسال شود و همينطور بخشي از اين توليدات نيز به كشورهاي منطقه و برخي نقاط اروپا صادر شود .


مبلمان طرح ترك توليد شده در ملاير جز مبلمان پر فروشي است كه در اين شهرستان به صورت خام توليد مي شود و اكثرا به صورت كلاف خام به تهران ارسال شده و در آنجا رنگ و پارچه مي شود و به بازار عرضه مي شود .
البته اين نكته قابل ذكر است كه نيمي از توليدات مبلمان طرح ترك در ملاير نيز قابل عرضه است و شما عزيزان اگر قصد خريد اين نوع مبلمان را داريد مي توانيد با مراجعه به گروه صنعتي مبلمان محمدي اين نوع محصولات را خريد كنيد .


تركيب رنگ مبلمان ترك


البته تركيب رنگ عمومي بوده و مختص به يك نوع مبل نيست . اما با انتخاب رنگ مناسب ميتوانيد به زيبايي مبل بيفزاييد .

در ادامه چند نمومه رنگ به عنوان مثال براي شما عزيزان ذكر مي شود تا در انتخاب رنگ بتوانيد بهتر رنگ را انتخاب كنيد . توجه كنيد كه رنگ را مطابق با سليقه خود انتخاب كنيد چرا كه اين تركيب رنگ هايي كه مثال زده مي شود به عنوان نمونه بوده و الزامي براي استفاده از اين رنگ ها نيست .


مبلماني با رنگ فيروزه اي


شما خريداران محترم با مراجعه به چند نمايشگاه متوجه مي شويد كه اين رنگ جز يكي از لوكس ترين رنگ ها به شمار مي آيد . و استفاده از اين رنگ كمي بيشتر از گذشته استفاده مي شود و نشان از جسارت بيشتر سازندگان براي توليدات زيبا و منحصر به فرد است .


البته اين پرده رنگ در گذشته در خانه ها و قصرهاي اشراف به كار برده ميشد و نشان تجمل و زيبايي بوده است كه به همين جهت اين رنگ به آبي درباري نيز معروف است .

اين رنگ جز رنگ هاي نسبتا سرد بوده و توصيه مي شود كه از اين رنگ به تنهايي استفاده نشود و در حد نياز اين رنگ را با رنگ هاي گرم تركيب كنند كه با اين كار هم بيننده از اين رنگ سرد خسته نمي شود و هم زيبايي كار دو چندان مي شود .


رنگ ديگري كه معمولا با چوب طلايي تركيب مي شود رنگ سورمه اي است اين رنگ زماني كه با طلايي تركيب مي شود جلوه اي خاص به فضاي داخلي مي بخشد و جز تركيب رنگ پر طرفدار و سلطنتي پسند است و معمولا روي كارهاي سنگين و نميه سنگين اجرا مي شود .


رنگ قرمز


رنگ قرمز هميشه يكي از پرطرفدار ترين رنگ ها بوده و زماني كه اين رنگ روي مبلمان و در دكوراسيون قرار مي گيردفضاي بسيار لوكس و تجملاتي را به چشم بيننده مي رساند و همين ترتيب از پارچه هاي قرمز در ساخت مبلمان ترك و مبلمان توليد داخل استفاده مي شود .

اين رنگ همانطور كه مستحضر هستيد جز رنگ هاي گرم محسوب ميشود . معمولا اين رنگ را ميتوان با رنگ طلايي تركيب كرد كه اين كار باعث مي شود تا لوكس بودن و سلطنتي بودن دكوراسيون دو چندان شود . البته اين رنگ مستلزم اين است كه خريدار رنگ بقيه اركان دكوراسيون را به درستي انتخاب كند .


در غير اينصورت استفاده از اين رنگ در دكوراسيوني با تركيب رنگ اشتباه نه تنها زيبايي ندارد بلكه تنيجه عكس خواهد شد و بايد در انتخاب اين رنگ نهايت دقت را داشته باشيد .


رنگ كرم نسكافه اي :


رنگ كرمي جز رنگ هاي پر طرفدار و زيبا در دكوراسيون داخلي است . حتما شما عزيران به اين نكته پي برده ايد كه از اين رنگ به طور گسترده استفاده مي شود . دليل اين كار سادگي اين رنگ در عين حال زيبايي خيره كننده اين رنگ است .

اين رنگ نه زياد گرم است و نه زياد سرد و همين امر اين رنگ را به رنگي تبديل كرده كه طرفداران بسياري را به خود جلب ميكند .


اين رنگ زماني كه با رنگ صدفي تركيب مي شود مبلمان به طور بالقوه اي زيبا جلوه ميدهد و فضاي آرام و زيبايي را به ارمغان مي آورد . همچنين راحت تر ميتوان بقيه اركان دكوراسيون را با اين رنگ ست كرد .


يكي ديگر از رنگ هايي كه ميتوان با رنگ كرم نسكافه اي تركيب كرد رنگ طلايي است . تركيب اين دو رنگ در صنعت مبلمان جز پر طرفدار ترين تركيب رنگ هاست و همانطور كه اشاره شد سادگي و زيبايي اين تركيب رنگ است .


رنگ پارچه زيتوني :


رنگ پارچه زيتوني يكي از بهترين و منحصر به فرد ترين رنگ پارچه به شمار مي رود اين رنگ پارچه يونيك بوده و ميتوان گفت كه مدت زيادي نيست كه از اين پرده رنگ براي پارچه روي مبل استفاده مي شود .


قابل ذكر است اگر شما عزيزان قصد داريد كه تغييري در دكوراسيون ايجاد كنيد حتما از اين رنگ در انتخاب پارچه مبل استفاده كنيد چرا كه هم اين رنگ زيبا بوده و ميتواند دكوراسيون داخلي شما با بقيه دكوراسيون ها متمايز كند .


اين رنگ پارچه را ميتوان با بسته به نوع سليقه و رنگ هاي مكمل دكوراسيون با رنگ چوب طلايي و صدفي تركيب كرد و در صورت امكان اگر اين پارچه گلدوزي شود و يا داراي طرح تك گل باشد زيبايي كار دو چندان مي شود .

1 دیدگاه

  • با سلام چرا هیچ آدرس و تلفنی برای تماس در سایت وجود نداره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    خانهدرباره ماپروژه هاتماس با ما