مبلمان نيم ست


مبلمان نيم ست
امروزه با كمتر شدن متراژ خانه ها و كمتر شدن فضا استفاده از اين مبلمان بيشتر شده كه اغلب با خريد و تهيه اين نوع مبلمان تصميم به تغيير دكوراسيون مي گيرند . از اين نوع مبل نه تنها مي توان در منازل كوچك استفاده كرد بلكه در منازلي كه فضاي پذيرايي بيشتري در اختيار دارند مي توان استفاده كرد .
به عنوان مثال ميتوان از يك نيم ست براي فضاي جلوي تلوزين استفاده كرد و دكور زيبايي را به آن بخشيد .
قطعا در خانه هاي كوچك استفاده از مبلمان بزرگ و حجيم نه تنها فضاي خوبي را به دكوراسيون نمي دهد بلكه منظره بدي را در ذهن بيننده تداعي مي كنند .
اگر شما جز كساني هستيد كه از مبلمان بزرگ خوشتان مي آيد اما فضاي كافي براي چيدن اين مبل در اختيار نداريد لازم نيست حتما يك دست كامل از اين نوع مبل را خريداري كنيد كافيست با حذف يكي از چند تكه اين مبل آن را خريداري كنيد و دست به تغيير فضاي داخلي بزنيد .
حتما به ياد داشته باشيد كه انتخاب رنگ پارچه و چوب در مبل و حتي پرده و فرش از اهميت ويژه اي برخوردار است مخصوصا براي خانه هاي آپارتماني كه فضاي كمي را در اختيار قرار مي دهند . زيرا اگر رنگ تيره را انتخاب كنيد فضاي كوچك منزلتان را كوچكتر نشان مي دهد . اما راه حلي براي افرادي كه نمي توانند رنگ ديگري را انتخاب كنند وجود دارد و آن هم اين است كه رنگ كاناپه را روشن انتخاب كنند با كوسن هاي تيره . اين انتخاب بهتري است نسبت به انتخاب تماما رنگ تيره

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    خانهدرباره ماپروژه هاتماس با ما